Głosami swoich Czytelników, branżowy magazyn Auto Bild wybrał Abartha najlepszą marką pod względem designu w kategorii „Najmniejszy Samochód i „Kabriolet w cenie do 50 000 euro” oraz nagrodził sportowy charakter marki z logo Skorpiona.

Wzornictwo Abartha zachwyciło Czytelników niemieckiego magazynu Auto Bild, którzy w konkursie „Najlepsza Marka 2017/2018″, w kategorii „Najmniejszy Samochód” i „Kabriolet w cenie do 50 000 euro”, przyznali zwycięstwo właśnie włoskiej marce z logo Skorpiona.
Czytelnicy Auto Bild wyróżnili ponadto sportowy charakter Abartha, który wraz ze swoimi sportowymi modelami, znalazł się na podium w kategorii „Auta Sportowe” i „Sportowe Silniki”.

Marka zdobyła też to zaszczytne pierwsze miejsce w kategorii „Kabriolet w cenie do 50 000 euro”. A to dzięki zachwycającemu Abarthowi 124 spider, wyjątkowemu, motoryzacyjnemu wyrazowi włoskiej sztuki życia, wyposażonemu w dwuwarstwowy dach, który kierowca może otworzyć i zamknąć jedną ręką w zaledwie kilka sekund. Ostatnio gama modelu wzbogaciła się o serię specjalną Abarth 124 GT, która oferuje nowy hard top, lekki i bezpieczny, który, jako jedyny na rynku, wykonany jest w całości z włókna węglowego.
Nagrodzone zostały również wersje cabrio Abarth 595C i Abarth 695C, obie z dachem z tkaniny.

W kategorii „Najmniejszy Samochód” wyróżniają się: Abarth 595 i Abarth 695. Te dwa modele o osiągach supersamochodów uzyskiwanych tak na drodze, jak i na torze, rzucają wyzwanie miejskim samochodom, potwierdzając fundamentalne wartości marki: maksymalne osiągi, rzemieślnicze wykonanie oraz stałe udoskonalanie techniki, wartości, które od zawsze przyświecają pracy projektantów, inżynierów i techników marki Abarth.

W siódmej edycji konkursu wzięło udział 70 000 uczestników (wydanie drukowane i wersja online), którzy przedstawili swoje uzasadnienie w zależności od dokonanych zakupów w kategoriach: samochody, akcesoria, części zamienne i usługi. Wśród samochodów ocenie poddano 38 marek w 14 kategoriach, od najmniejszych samochodów, poprzez kabriolety aż po SUV-y.