- Głosami Czytelników magazynu OFF ROAD, cztery modele Jeepa® znalazły się w czołówce klasyfikacji.
- Piąty rok z rzędu Jeep Wrangler triumfuje w kategorii „Off-Road”.
- Czwarty rok z rzędu Jeep Renegade uzyskała tytuł „Najlepszy Kompaktowy SUV”.
- Grand Cherokee to najczęściej wybierany luksusowy SUV wśród marek importowanych.
- Najnowszy Jeep Wrangler – czwarta generacja kultowego offroadowego Jeepa – plasuje się w czołówce kategorii „Nowość”, jeszcze przed swoją europejską premierą.
Marka Jeep® umocniła swój legendarny status, zdobywając najwyższe laury w prestiżowym plebiscycie, w którym głosują Czytelnicy niemieckiego, specjalistycznego magazynu OFF ROAD, poświęconego SUV-om i 4×4.
Wśród 174 modeli rywalizujących w 13 kategoriach, marka Jeep wyróżniła się, zdobywając dwa najcenniejsze pierwsze miejsca, tak jak już to było w dwóch ostatnich latach.
Piąty raz z rzędy kultowy Jeep Wrangler zdobył tytuł „Samochód Terenowy” w kategorii A, uzyskując 29,4% głosów Czytelników i sporo wyprzedzając drugi w klasyfikacji samochód (23.9%). Po raz pierwszy również, najnowszy Jeep Wrangler (JL) – czwarta generacja oryginalnego samochodu terenowego – otrzymał nagrodę Czytelników OFF ROAD.
Oprócz tego, czwarty rok z rzędu Jeep Renegade zdobył tytuł najlepszego samochodu w kategorii „Kompaktowy SUV ” kategorii C. Renegade był faworytem Czytelników OFF ROAD i zdobył 16,8% głosów. Jest to szczególnie imponujące osiągnięcie, ponieważ Renegade to pierwszy model w historii Jeepa należący do klasy kompaktowych SUV-ów. Jego niepowtarzalny design typowy dla Jeepa, a także wiodące w jego segmencie możliwości 4×4, zostały wyraźnie docenione przez Czytelników magazynu OFF ROAD.
Flagowy Jeep Grand Cherokee zdobył drugie miejsce w kategorii B „Luksusowy Samochód Terenowy”, wyprzedzając wszystkie inne importowane do Niemiec marki. Najnowszy Jeep Wrangler zajął drugie miejsce, jako najlepszy importowany samochód w kategorii „Nowość”. Jest to niezwykłe wyróżnienie, ponieważ ten samochód nie został jeszcze wprowadzony na rynek europejski i do tej pory nigdy jeszcze nie jeździł po drogach Europy.
Plebiscyt OFF-ROAD został zapoczątkowany w 1982 roku, dając Czytelnikom specjalistycznego magazynu możliwość zagłosowania na swój ulubiony model. W tegorocznej edycji plebiscytu OFF ROAD wzięło udział ponad 43 500 Czytelników.
Zobacz podobne artykuły

Antonio pomaga Kimiemu podczas walentynkowych jazd testowych zespołu Alfa Romeo Racing na torze Fiorano.
Sprawdź szczegóły
Wywiad z Luca Napolitano, dyrektorem marek Fiat i Abarth na region EMEA
Sprawdź szczegóły
Pół miliona wyprodukowanych Fiatów Tipo.
Sprawdź szczegóły