• Głosami Czytelników magazynu OFF ROAD, cztery modele Jeepa® znalazły się  w czołówce klasyfikacji.
  • Piąty rok z rzędu Jeep Wrangler triumfuje w kategorii „Off-Road”.
  • Czwarty rok z rzędu Jeep Renegade uzyskała tytuł „Najlepszy Kompaktowy SUV”.
  • Grand Cherokee to najczęściej wybierany luksusowy SUV wśród marek importowanych.
  • Najnowszy Jeep Wrangler – czwarta generacja kultowego offroadowego Jeepa – plasuje się w czołówce kategorii „Nowość”, jeszcze przed swoją europejską premierą.

Marka Jeep® umocniła swój legendarny status, zdobywając najwyższe laury w prestiżowym plebiscycie, w którym głosują Czytelnicy niemieckiego, specjalistycznego magazynu OFF ROAD, poświęconego SUV-om i 4×4.

Wśród 174 modeli rywalizujących w 13 kategoriach, marka Jeep wyróżniła się, zdobywając dwa najcenniejsze pierwsze miejsca, tak jak już to było w dwóch ostatnich latach.
Piąty raz z rzędy kultowy Jeep Wrangler zdobył tytuł „Samochód Terenowy” w kategorii A, uzyskując 29,4% głosów Czytelników i sporo wyprzedzając drugi w klasyfikacji samochód (23.9%). Po raz pierwszy również, najnowszy Jeep Wrangler (JL) – czwarta generacja oryginalnego samochodu terenowego – otrzymał nagrodę Czytelników OFF ROAD.

Oprócz tego, czwarty rok z rzędu Jeep Renegade zdobył tytuł najlepszego samochodu w kategorii „Kompaktowy SUV ” kategorii C.  Renegade był faworytem Czytelników OFF ROAD i zdobył 16,8% głosów. Jest to szczególnie imponujące osiągnięcie, ponieważ Renegade to pierwszy model w historii Jeepa należący do klasy kompaktowych SUV-ów. Jego niepowtarzalny design typowy dla Jeepa, a także wiodące w jego segmencie możliwości 4×4, zostały wyraźnie docenione przez Czytelników magazynu OFF ROAD.

Flagowy Jeep Grand Cherokee zdobył drugie miejsce w kategorii B „Luksusowy Samochód Terenowy”, wyprzedzając wszystkie inne importowane do Niemiec marki. Najnowszy Jeep Wrangler zajął drugie miejsce, jako najlepszy importowany samochód w kategorii „Nowość”. Jest to niezwykłe wyróżnienie, ponieważ ten samochód nie został jeszcze wprowadzony na rynek europejski i do tej pory nigdy jeszcze nie jeździł po drogach Europy.

Plebiscyt OFF-ROAD został zapoczątkowany w 1982 roku, dając Czytelnikom specjalistycznego magazynu możliwość zagłosowania na swój ulubiony model. W tegorocznej edycji plebiscytu OFF ROAD wzięło udział ponad 43 500 Czytelników.