- Wytworny dom towarowy Rinascente w Mediolanie, symbolu najsłynniejszych miast mody, gospodarzem prezentacji nowego Fiata 500 Collezione, która ponownie lokuje Fiata w centrum świata mody.
- Nową serię specjalną zaprezentował Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth regionu EMEA, wraz z Emanuelem Farnetim, redaktorem naczelnym „Vogue Italia” i „L’Uomo Vogue”, przedstawiając także powody, które kryją się za współpracą marki z magazynem mody.
- Fiat oraz „L’Uomo Vogue” wspólnie przygotowały premierę rynkową nowego Fiata 500 Collezione, nawiązując do wspólnych wartości łączących kultową 500 z modą.
- Zaprojektowana przez Centro Stile Fiat, nowa 500 Collezione nie może nie wywrzeć wrażenia swoją nową kolorystyką nadwozia, w tym dwukolorowym „Brunello”, atrakcyjną tapicerką w prążki, „miedzianym” wykończeniem kół i chromowanym znaczkiem z napisem „Collezione” na pokrywie bagażnika.
- Fiat 500 stoi na czele segmentu A w 11 krajach Europy i znajduje się w najlepszej trójce w kolejnych 5, a pierwsze 9 miesięcy 2018 roku, po 11 latach od premiery rynkowej, okazało się najlepsze w historii.
- Nowy Fiat 500 Collezione jest już dostępny w Salonach Fiata.
Wczoraj wieczorem, w eleganckim domu towarowym Rinascente w Mediolanie, odbyła się prezentacja nowego Fiata 500 Collezione, serii specjalnej Fiata inspirowanej odcieniami jesieni i wyróżniającej się nowym, zaskakującym połączeniem kolorów i materiałów.
Z okazji premiery rynkowej swojej nowej gwiazdy mody, Fiat połączył siły z odgrywającym kluczową rolę na międzynarodowym rynku mody i stylu magazynem „Uomo Vogue”, z którym wyznaje wspólne wartości, jak szyk i dbałość o szczegóły. Przez ponad pół wieku, obydwie włoskie marki niezwykle dużo wniosły do świata stylu i designu, ustanawiając nowe trendy i przenosząc włoską doskonałość na cały świat, stając się w ten sposób uznawanymi ikonami na globalną skalę. Obie marki towarzyszyły, odzwierciedlały i czasami wpływały na zwyczaje konsumenckie oraz styl życia we Włoszech i na świecie, a przede wszystkim, popularyzowały Włochy.
W wydarzeniu wziął udział Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth regionu EMEA, oraz Emanuele Farneti, redaktor naczelny „L’Uomo Vogue” i „Vogue Italia”. W bardzo interesujący sposób włączyli się do dyskusji na temat wspólnych, kultowych już wartości marek Fiat oraz „L’Uomo Vogue”. Luca Napolitano kolejny raz potwierdził: „Historia Fiata 500 to prawdziwa historia sukcesu. Jest to samochód, który na przestrzeni ponad 60 lat wniósł nieco Italii na ulice świata, stając się najbardziej globalnym samochodem Fiata ze wszystkich. Model 500 zasługuje na okładkę magazynu, by stać się magnesem, który przyciąga inne ikony stylu i designu.
To właśnie dlatego, przy okazji wprowadzenia na rynek nowej 500 Collezione, zdecydowaliśmy się na współpracę z „L’Uomo Vogue”, z którym połączyły nas wspólnie wyznawane wartości”.
Powstało coś więcej, niż prosta metafora, odkąd Fiat i „L’Uomo Vogue” połączyły siły, by stworzyć wspólnie reklamę samochodu. W spocie reklamowym, magazyn pojawia się w ujęciu ukazującym front modelu na okładce.
Jego „oczy” i „twarz” zaczynają się poruszać, jakby obserwował coś w realnym świecie: nowy Fiat 500 Collezione przemieszcza się do pokoju, a jego ruch przewraca strony magazynu, zatrzymując się w sekcji poświęconej stylowi. Kultowe i modne przedmioty ożywają, gdyż przyciąga je nieodparty urok Fiata 500 i „wpadają” do samochodu. Spot kończy się zamknięciem magazynu, odsłaniając Fiata 500 Collezione, który stał się gwiazdą i zasługuje na własną okładkę, jak prawdziwy supermodel, którym jest.
„L’Uomo Vogue jest ambasadorem włoskiego stylu na świecie już od 50 lat”, powiedział Emanuele Farneti, dyrektor „L’Uomo Vogue”. „Dlatego też bardzo cieszymy się ze współpracy z włoską ikoną, jaką jest model Fiat 500, tym bardziej w tak innowacyjny sposób”. Po raz pierwszy strony magazynów mody ożywają, począwszy od okładki. Ten zaskakujący i zabawny pomysł potwierdza wspólną wizję dwóch uświęconych tradycją włoskich marek, potrafiących komunikować się współczesnym „językiem””.
Fiat 500 Collezione.
Zaprojektowany przez Centrum Stylu Fiata, nowy 500 Collezione zastąpił serię specjalną stworzoną na sezon wiosna-lato, podążając za sezonami świata mody z nową inspiracją, która z pewnością zachwyci każdego, kto chce się wyróżnić z klasą, a także miłośników atrakcyjnego wyglądu i ponadczasowego stylu. Współczesna Klientela, będąca zawsze w łączności ze światem, może w pełni korzystać ze wszystkiego, co ma do zaoferowania miejska i społecznościowa kultura. Zarówno wnętrze, jak i nadwozie wyróżniają akcenty w kolorze miedzi, od deski rozdzielczej po pasek okalający nadwozie, od 16″ felg ze stopów lekkich po eleganckie, czarne dywaniki. Ekskluzywne wyposażenie uzupełnia chromowane logo „Collezione” na pokrywie bagażnika napisane kursywą.
Kompletny materiał prasowy dostępny pod tym linkiem.
Ekskluzywny wybieg: Rinascente i Mediolan.
Fascynująca i kusząca wzajemna wymiana między światem mody i motoryzacji, kończy się pokazem mody. Modelki prezentujące najnowsze trendy tegorocznej jesieni przechadzają się po wybiegu, kiedy na dużych ekranach pojawia się Fiat 500 Collezione, prezentując całą swoją uwodzicielską dynamikę na słynnych ulicach mediolańskiej dzielnicy mody. Na scenerię tej imprezy nie ma lepszego miejsca niż elegancki dom towarowy Rinascente, od zawsze symbol demokracji w stylu.
Wartość ta podkreśla więź między włoskim domem handlowym a Fiatem 500, „wielkim małym samochodem”, który zrewolucjonizował mobilność, czyniąc ją przystępną cenowo już od 1957 roku i, jako pierwszy, oferując komfort w niskiej cenie. I tak, już przez ponad 60 lat Fiat 500 ewoluuje z niepowtarzalnym stylem, zawsze wierny swoim początkom, ale ciągle innowacyjny i wzbudzający entuzjazm i popularność, gdziekolwiek się pojawi.