Wyjątkowy dzień dla damskiej drużyny Bianconeri, która na Proving Ground Grupy FCA w Balocco testowała samochody z gamy Jeepa®.
Jeep jest marką cenioną przez kobiety: 20% Klientów stanowią kobiety, które identyfikują się z wartościami marki.
Kolejne potwierdzenie wyjątkowego związku marki ze światem kobiet, od 2020 roku legendarny Jeep Wrangler wystąpi w znanym włoskim serialu telewizyjnym „Donnavventura”.
Jeep® to marka, która zdobywa coraz większą popularność wśród kobiet. Jako kolejne potwierdzenie tego wyjątkowego związku, 30 października Mistrzynie Juventusu zawitały do Balocco na legendarny tor Grupy FCA, aby przetestować samochody z najbardziej utytułowanej w historii gamy SUV-ów. Dla żeńskiej drużyny Juventusu był to dzień pełen wrażeń, podczas którego zawodniczki w towarzystwie włoskich dziennikarek z branży motoryzacyjnej, miały okazję przetestować na zwykłych drogach i w terenie Jeepa Renegade’a, Compassa, Jeepa Cherokee i Grand Cherokee oraz Wranglera, w tym mocne wersje Trackhawk i SRT.
Za kierownicą SUV-ów Jeepa, trenerka Rita Guarino i zawodniczki Bianconeri zamieniły buty na obcasach na obuwie sportowe, by z dużą prędkością stawić czoła wyzwanim na wyasfaltowanym torze i zmierzyć się z wymagającymi przeszkodami na trudnej trasie off-roadowej, przygotowanej specjalnie do przetestowania legendarnych osiągów samochodów 4×4 marki.
Za kierownicą SUV-a Jeepa łatwo jest zbobywać nowe szlaki.
Po debiucie w Mistrzostwach Piłki Nożnej Serie A w 2017 roku, żeńska drużyna Juventusu wygrała już dwa razy Mistrzostwo Serie A, jeden Puchar Włoch oraz jeden Superpuchar Włoch. Konsekwencja i wytrwałość w podążaniu ścieżką sukcesu i pokonywaniu wszelkich przeszkód zbliża drużynę do filozofii marki Jeep: w ciągu zaledwie dwóch sezonów od debiutu w Serie A, zawodniczki Juventusu zdobyły cztery krajowe trofea, wyznaczając nową drogę do sukcesu.
Mistrzowskie tytuły Jeepa i rekordowa sprzedaż.
Sukcesy są także udziałem Jeepa: w ubiegłym miesiącu, z prawie 12 000 sprzedanych egzemplarzy, marka odnotowała najlepszy wrzesień w swojej historii w Europie, kontynuując tym samym pozytywną passę zapoczątkowaną w 2018 roku, w którym Jeep był najszybciej rozwijającą się marką na rynku europejskim. Jest to widoczny pozytywny trend, który pozwolił marce zwiększyć sprzedaż o 330% w ciągu ostatnich pięciu lat.
Jeep Wrangler gwiazdą serialu „Donnavventura”.
Jeep to marka bardzo ceniona przez kobiety, które obecnie przekraczają 20% wszystkich kupujących, a w niektórych krajach, jak na przykład Francja, osiąga jeszcze wyższy procent, gdyż tam kobiety stanowią 30% wszystkich nabywców Jeepa. Wśród kobiet w całej Europie największym zainteresowaniem cieszą się przede wszystkim modele Renegade i Compass.
Jest to kolejny dowód na to, w jaki sposób wartości marki zyskują przychylność kobiet-kierowców, które postrzegają Jeepy, jako odzwierciedlenie swojej osobowości i wyjątkowości oraz jako samochody, z którymymi można się identyfikować i skutecznie stawiać czoła wielu codziennym obowiązkom. SUV Jeepa jest również towarzyszem podróży podczas przygód poza utartymi ścieżkami, gwarantującym maksymalne bezpieczeństwo. Nieprzypadkowo zatem, legendarny Wrangler zagra główną rolę w nowym sezonie „Donnavventura”: kultowy Jeep pojawi się w znanym włoskim programie telewizyjnym, którego pierwsze odcinki są obecnie kręcone.
Jeep i sport: wspólne wartości w wielu dyscyplinach.
Od zawsze marka Jeep jest mocno związana ze światem sportu. Przełożyło się to na udaną współpracę z Juventusem już ósmy sezon i siedem kolejnych mistrzowskich tytułów w Serie A męskiej drużyny Bianconeri z logo Jeepa na koszulce oraz cztery trofea zdobyte przez żeńską drużynę Juventusu w ciągu zaledwie dwóch lat.
Markę łączą również wspólne wartości ze światem surfingu i od pięciu lat jest ona jedynym partnerem motoryzacyjnym World Surf League (WSL), jako pierwszy w historii wyłączny partner motoryzacyjny WSL Championship Tour i trasy, w której biorą udział najwięksi „mistrzowie fal”. Ponadto Jeep współpracuje ostatnio z Wanderlust 108, Mindful Triathlon, który poświęcony jest fitnessowi i zdrowemu trybowi życia. W ciągu ostatnich dwóch lat w ramach tego partnerstwa marka uczestniczyła w kilku ważnych europejskich wydarzeniach związanych z jogą, w tym w imprezie poświęconej nowej dyscyplinie fitnessu zwanej Surfset Yoga.
Zobacz podobne artykuły
![Nowy Fiat 500 Collezione kończy swoją europejską trasę w Madrycie](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2018/06/180525_Fiat_HP-Milan3.jpg)
Nowy Fiat 500 Collezione kończy swoją europejską trasę w Madrycie
Sprawdź szczegóły![Premiera Jeepa® Gladiatora 2020 na Bliskim Wschodzie podczas legendarnego festiwalu Liwa.](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2020/02/5dd952db5cff7882dc11807e588afb18e7cae7da.jpeg)
Premiera Jeepa® Gladiatora 2020 na Bliskim Wschodzie podczas legendarnego festiwalu Liwa.
Sprawdź szczegóły![Nowa kampania reklamowa Fiata dla uczczenia zdobywców nagród Grammy 2019, Stinga i Shaggy’ego, za najlepszy album muzyki reggae.](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2019/04/190218_Fiat_Fiat_Sting_Shaggy_Grammy_Teaser_slider.jpg)
Nowa kampania reklamowa Fiata dla uczczenia zdobywców nagród Grammy 2019, Stinga i Shaggy’ego, za najlepszy album muzyki reggae.
Sprawdź szczegóły![Alfa Romeo Racing – najlepsze na koniec.](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2019/04/190218_Alfa-Romeo-Racing_C38_06_slider.jpg)