Tytuł został przyznany za kampanię radiową „Epic Fail – Cristalli” poświęconą gamie Ducato.
W Mediolanie, w Teatrze Elfo Puccini, odbyła się 50. edycja Media Key Award 2018, imprezy poświęconej komunikacji reklamowej, podczas której nagradzane są reklamy stworzone przez najważniejsze międzynarodowe firmy. Prestiżowy tytuł przyznano marce Fiat Professional za kampanię radiową „Epic Fail – Cristalli” w kategorii „Transport i Energia”.
Nowa reklama „Unpro vs Pro” przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett jest na antenie od maja br. na wszystkich rynkach w regionie EMEA w telewizji, mediach cyfrowych, radio i na bilboardach.
W kampanii tej marka Fiat Professional przedstawia przeciwne sobie zdarzenia, porównując sytuacje zawodowe, których bohaterami są amatorzy i profesjonaliści.
Podczas gdy nieprofesjonaliści polegają na improwizacji i prowizorycznych rozwiązaniach, kończących się nieuchronną porażką, to prawdziwi profesjonaliści świetnie radzą sobie ze wszystkimi problemami związanymi z wykonywaną pracą, wspierani przez gamę samochodów Fiat Professional.
Zobacz podobne artykuły

Nowy Fiat 500 Collezione kończy swoją europejską trasę w Madrycie
Sprawdź szczegóły
W Bolonii zaprezentowano nowe modele Fiat 500 Hybrid i Fiat Panda Hybrid.
Sprawdź szczegóły
70 lat historii i zwycięstw – Happy Birthday, Abarth!
Sprawdź szczegóły