Tytuł został przyznany za kampanię radiową „Epic Fail – Cristalli” poświęconą gamie Ducato.
W Mediolanie, w Teatrze Elfo Puccini, odbyła się 50. edycja Media Key Award 2018, imprezy poświęconej komunikacji reklamowej, podczas której nagradzane są reklamy stworzone przez najważniejsze międzynarodowe firmy. Prestiżowy tytuł przyznano marce Fiat Professional za kampanię radiową „Epic Fail – Cristalli” w kategorii „Transport i Energia”.
Nowa reklama „Unpro vs Pro” przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett jest na antenie od maja br. na wszystkich rynkach w regionie EMEA w telewizji, mediach cyfrowych, radio i na bilboardach.
W kampanii tej marka Fiat Professional przedstawia przeciwne sobie zdarzenia, porównując sytuacje zawodowe, których bohaterami są amatorzy i profesjonaliści.
Podczas gdy nieprofesjonaliści polegają na improwizacji i prowizorycznych rozwiązaniach, kończących się nieuchronną porażką, to prawdziwi profesjonaliści świetnie radzą sobie ze wszystkimi problemami związanymi z wykonywaną pracą, wspierani przez gamę samochodów Fiat Professional.
Zobacz podobne artykuły

Emblemat Quadrifoglio ponownie przyniósł szczęście Alfie Romeo w konkursie brytyjskiego magazynu What Car? Alfa zdobywcą tytułu Car of the Year 2019.
Sprawdź szczegóły
Podczas Mille Miglia 2018 marka Alfa Romeo świętuje 90. rocznicę swojego pierwszego zwycięstwa w zawodach w Brescii
Sprawdź szczegóły
Jeep Adventure – niezwykła wystawa marki Jeep® w MotorVillage Champs-Elysées w Paryżu
Sprawdź szczegóły