- Współpraca pomiędzy brytyjskim zespołem, a legendarną marką rozpoczęła się w 2014 roku.
- Na każdej europejskiej trasie zespołu uczestnicy koncertu Rolling Stones mają możliwość bliskiego poznania marki Jeep®.
- Podczas tegorocznej trasy „Rolling Stones-No Filter” 2018 prezentowany był nowy Jeep Wrangler.
Sponsorowana przez markę Jeep® trasa „Rolling Stones-No Filter” będzie miała huczne zakończenie w najbliższą niedzielę 8 lipca w Warszawie.
Bilety na 14 koncertów zespołu, które odbyły się począwszy od Wielkiej Brytanii, poprzez Irlandię, Francję, Niemcy aż po Czechy, zostały wyprzedane „od ręki”, co do jednego.
Jeep wspierał wszystkie europejskie trasy koncertowe grupy, począwszy od spektakularnej trasy On Fire z 2014 roku. W bieżącym roku, trasa „Rolling Stones-No Filter” ponownie połączyła zespół oraz Jeepa, producenta najbardziej utytułowanych SUV-ów w historii, którzy wyruszyli znów we wspólną trasę, pozwalając zachwyconym fanom na każdym koncercie poczuć niezwykłą atmosferę, towarzyszącą samochodowej marce.
Nowy Jeep Wrangler, czwarta generacja najbardziej znanego na świecie samochodu terenowego, wciela w życie hasło „Go Anywhere, Do Anything”.
Nowy Wrangler, który doskonale sprawdza się na miejskich ulicach, jak i poza utartymi szlakami, łączy legendarną offroadową sprawność Jeepa z najwyższym komfortem, autentycznym stylem oraz zaawansowaną technologią. W wyniku tego powstał najdoskonalszy w historii Wrangler, o wyjątkowym wyposażeniu, które w zależności od wersji, obejmuje dwa zaawansowane systemy napędu 4×4, aktywowane na żądanie systemy Command-Trac i Rock-Trac wraz z elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Trac-Lock oraz elektronicznie rozłączanym przednim stabilizatorem poprzecznym.
Stones’i zrewolucjonizowali muzykę rockową zanim stali się jednym z najbardziej popularnych i legendarnych zespołów na świecie. Jeep, z kolei, jest legendarną, światową marką samochodową produkującą SUV-y, która od ponad 75 lat stanowi kwintesencję prawdziwej wolności oraz ducha przygody.
Związek ten oraz te same wartości przyświecające obu markom były widoczne przez cały czas trwania trasy „Rolling Stones-No Filter”, w tym w tłumnie odwiedzanej strefie specjalnej Jeepa Compassa, jednej z wielu atrakcji marki przygotowanych podczas tournée.