- Marka Jeep® jest oficjalnym sponsorem europejskiej trasy koncertowej „STONES – NO FILTER” 2018.
- Trasa tournée obejmuje koncerty w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Czechach i Polsce od 17 maja do 8 lipca br.
- Specjalnym „towarzyszem” tego muzycznego wydarzenia będzie cała gama modeli Jeep, które tak samo jak The Rolling Stones zapewnią przeżycie ekscytujących emocji.
Legendarna grupa rockowa The Rolling Stones rusza ponownie tego lata w trasę koncertową, a marka Jeep® po raz kolejny będzie oficjalnym sponsorem tego tournée.
Trasa koncertowa „STONES-NO FILTER” 2018 obejmuje 14 koncertów, które odbędą się w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Czechach i Polsce od 17 maja do 8 lipca br.
Po raz trzeci marka Jeep stanie „ramię w ramię” z muzykami: Mickiem Jaggerem, Keithem Richardsem, Charlie Wattsem i Ronnie Woodem, towarzysząc zespołowi w kolejnej przygodzie, która ma przebić niesamowity sukces ubiegłorocznej europejskiej trasy koncertowej.
Współpraca pomiędzy marką Jeep a zespołem The Rolling Stones rozpoczęła się w 2014 r. podczas europejskiej serii koncertów „14 On Fire”, które zachwyciły tłumy fanów zgromadzonych na największych stadionach w całej Europie.
Sponsorowanie europejskiej trasy The Rolling Stones oznacza spotkanie dwóch legend: brytyjskiego zespołu, który dzięki swojemu charakterystycznemu brzmieniu i stylowi zrewolucjonizował muzykę rockową, oraz Jeepa, legendarnej globalnej marki samochodów typu SUV, która od ponad 75 lat promuje idee swobody, autentyczności, wielkiej przygody i pasji życia.
Trasa„Stones-No Filter”,produkowana przez Concerts West/AEG Presents, rozpocznie się w Dublinie (Irlandia) 17 maja, potem zespół zawita do Wielkiej Brytanii, by zagrać w Londynie (22 i 25 maja), Southampton (29 maja), Coventry (2 czerwca), Manchesterze (5 czerwca), Edynburgu (9 czerwca) i Cardiff (15 czerwca), a następnie powróci na londyński stadion Twickenham (19 czerwca). Później zespół zagra w Berlinie, Niemcy (22 czerwca), Marsylii, Francja (26 czerwca), Stuttgarcie, Niemcy (30 czerwca), Pradze, Czechy (4 lipca) i wreszcie w Warszawie, Polska (8 lipca).
Na wszystkich koncertach, obok wykonawców, główną rolę odgrywać będzie również cała gama samochodów marki Jeep. W specjalnych strefach Jeepa, jego fani i pasjonaci będą mogli doświadczyć ekscytujących doznań oraz spotkań z marką tak na miejscu, jak i w mediach społecznościowych, by w pełni zatracić się w świecie muzyki rockowej i kultowych aut.