- Mindful Triathlon powraca z całym wachlarzem imprez z zakresu fitness i wellness.
- Od 21 września do 6 października marka Jeep® będzie partnerem Wanderlust podczas siedmiu imprez odbywających się w parkach głównych europejskich miast: Paryża, Florencji, Mediolanu, Lizbony, Barcelony, Madrytu i Rzymu.
- Na każdą wydarzenie zostanie urządzony Salon Jeepa, gdzie można będzie spróbować swoich sił w nowej dyscyplinie, jaką jest Surfset Yoga i przetestować całą gamę samochodów marki.
- Marka Jeep jest ulubienicą kobiet. Ponad 20% wszystkich Klientów Jeepa to kobiety, które identyfikują się z jego wartościami.
- Pełny program jest dostępny na https://wanderlust.com/108s/ i kanałach społecznościowych Jeepa.
Marka Jeep® nawiązuje nowe partnerstwo z Wanderlust 108, Mindful Triathlon, który poświęcony jest fitnessowi i zdrowemu trybowi życia.
Od 21 września do 6 października SUV-y Jeepy będą gwiazdami siedmiu wydarzeń z udziałem publiczności, odbywających się w parkach siedmiu dużych miast we Francji, Włoszech, Portugalii i Hiszpanii. Pierwsze odbędzie się 21 września w Paryżu (Parc de Saint-Cloud), a następnie kolejne cztery jej etapy w tym samym miesiącu będą miały miejsce we Florencji (Parco delle Cascine) 22 września oraz w Mediolanie (Parco City Life), Lizbonie (Jardins da Fundação EDP) i Barcelonie (CEM Mar Bella) 29 września. Przedostatni będzie Madryt (Hipódromo de la Zarzuela) 5 października, a po nim wielki finał 6 października w Rzymie (Parco Centrale del Laghetto dell’Eur).
Wanderlust, światowy lider w dziedzinie jogi, powstała w Stanach Zjednoczonych i od ponad dziesięciu lat prowadzi organizowany w najważniejszych parkach na całym świecie Mindful Triathlon, który ma mobilizować i pomóc ludziom w aktywnościach dla dobrego samopoczucia, zachowując stały kontakt z naturą i kreując społeczność wokół praktyk, jak joga i medytacja, by osiągnąć świadomość samego siebie. Szczególna uwaga poświęcona jest kobietom, które najczęściej szukają harmonii w szaleńczym tempie dnia codziennego i bardziej skłonne są do poddawania się pasjom i doświadczeniom o silnym wpływie emocjonalnym.
Markę Jeep łączą z Wanderlust wartości, jak autentyczność, pasja, pragnienie wolności i przygody, ale także zamiłowanie do spędzania czasu na świeżym powietrzu, chęć pokonywania wszystkich przeszkód i wyzwań, czy poczucie bycia częścią wielkiej rodziny. Zasiąść za kierownicą SUV-a Jeepa to mieć pewność podejmowania codziennych wyzwań w spokoju ducha, delektując się świadomością wolności, która może być mniej „ekstremalna” na ulicach miasta, ale równocześnie niezwykle absorbująca, dzięki przeświadczeniu o poradzeniu sobie z nieodkrytymi dotąd szlakami, dzięki legendarnym możliwościom 4×4, technologii i wyposażeniu zapewniającemu komfort i bezpieczeństwo.
Dzięki tym cechom Jeep jest marką bardzo cenioną przez kobiety, których ilość stale rośnie, przekraczając obecnie 20% wszystkich kupujących. Jest to kolejny dowód na to, w jaki sposób wartości marki są w stanie zyskać przychylność kobiet-kierowców, które postrzegają SUV-a Jeepa, jako odzwierciedlenie swojej osobowości i wyjątkowości, jako samochód, z którym można się identyfikować i skutecznie stawiać czoła wielu codziennym obowiązkom.
Program każdego wydarzenia przewiduje sport i rozrywkę i obejmuje 5-kilometrowy bieg, jogę i medytację, a także wykłady, warsztaty z ekspertami z różnych dziedzin oraz zajęcia z nowatorskich form zdrowego stylu, jak aerial joga, acro-joga i hula hop. W każdej z podanych lokalizacji powstanie Salon Jeepa, w którym goście będą mogli wziąć udział w bezpłatnej lekcji nowej dyscypliny fitnessu zwanej Surfset Yoga, inspirowanej właśnie surfingiem, jednym z najpopularniejszych na świecie sportów wodnych, z którym Jeepa łączą wspólne wartości, mindset i determinacja. W Salonie Jeepa również urządzona będzie specjalna strefa „chilloutowa”, gdzie odbywać się będą warsztaty lub po prostu można będzie chwilę odpocząć. Salon Jeepa będzie także punktem startowym dla jazd testowych całą gamą SUV-ów Jeep obejmującą pięć modeli – Jeepa Renegade’a, Jeepa Compassa, Jeepa Cherokee, Jeepa Wranglera i Jeepa Grand Cherokee – wszystkie niedawno odnowione z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi.
Gwiazdami jazdy testowej i stoiska Jeepa będą Renegade i Compass, ulubione przez kobiety modele Jeepa. Pierwszy to również najlepiej sprzedający się model Jeepa w Europie. Odświeżony w 2018 roku Jeep Renegade nadal zaskakuje i wprowadza dwie nowości – nowy 1,3-litrowy silnik Turbo T4 generujący moc 180 KM, połączony z dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów oraz nową serię specjalną S, podkreślającą sportowy i elegancki charakter samochodu, idealną do codziennego użytku. Światła reflektorów skierowane są również na Jeepa Compassa, który łączy legendarne możliwości terenowe, doskonałą dynamikę jazdy i bogate wyposażenie technologiczne z zaawansowanymi systemami informacyjno-rozrywkowymi oraz nowymi silnikami diesel i benzynowymi z homologacją E6D-Temp, dostępnymi we wszystkich wersjach.
Pełny program Wanderlust 108 dostępny jest pod adresem https://wanderlust.com/108s/ oraz na następujących kanałach społecznościowych Jeepa:
Facebook: https://www.facebook.com/JeepOlllllllOpeople/
Instagram: https://www.instagram.com/jeepeurope/
Twitter: https://twitter.com/jeep_people