• Po raz pierwszy Abarth zwycięża w kategorii „Design”.
  • Abarth 595 i Abarth 695 znalazły się na czele rankingu „Design” w klasie „Mini Cars”.
  • Abarth 124 spider zwycięża w kategorii „Kabriolet do 50 000 euro”.

Tak jak w 2018 roku, Abarth znalazł się wśród zwycięzców konkursu „Best Brands”, organizowanego przez uznany niemiecki magazyn motoryzacyjny Auto Bild.
Nowością w tym roku jest absolutne zwycięstwo Abartha w kategorii „Design”, dotyczącej  wszystkich klas samochodów. Sukces ten potwierdzają dwa zwycięstwa. Po raz kolejny Czytelnicy zagłosowali na Abartha 595 i Abartha 695, wybierając je najlepszymi samochodami klasie „Mini Car”, natomiast Abarth 124 spider powtórzył zeszłoroczny sukces w klasie „Kabriolet do 50 000 euro”. To potrójne zwycięstwo jest najlepszym dowodem niepowtarzalnego charakteru, który sprawia, że samochody z logo Skorpiona są od razu rozpoznawalne na drogach.

„Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zdobyliśmy przychylność Czytelników branżowego magazynu Auto Bild, a przede wszystkim, że po raz pierwszy zdobyliśmy nagrodę za najlepszy design w klasyfikacji ogólnej”, powiedział Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA. „To ważne wyróżnienie dołącza do puli nagród zdobytych już w pierwszych miesiącach roku, którą otwiera tytuł „Najlepszy samochód” w kategorii „Importowany samochód mini”, przyznany Abarthowi 595 przez Czytelników magazynu Auto Motor und Sport już czwarty raz z rzędu. Dzięki tym prestiżowym wyróżnieniom, 70. urodziny Abartha będą jeszcze bardziej wyjątkowe. Historia marki z logo Skorpiona rozpoczęła się 31 marca 1949 roku i fascynuje do dziś. Będziemy świętować to wydarzenie nową gamą „70th Anniversary” modeli 595 i 124 oraz najnowszymi 595 esseesse i 124 Rally Tribute, które zadebiutowały w Genewie”.

Już po raz ósmy w konkursie Auto Bild „Best Brands 2019″ wzięli udział Czytelnicy wydań drukowanych i internetowych magazynu, którzy wskazali w uzasadnieniu, czym  kierowali się, decydując się na zakup w branży motoryzacyjnej, akcesoriów, części i usług. Dokładnie mówiąc, 38 największych marek oceniono w 14 klasach modeli, od małych samochodów po kabriolety i SUV-y, według szeregu kryteriów oceny, które koncentrowały się na wzornictwie, jakości, stosunku wartości do ceny, wizerunku i usługach.