W zeszły weekend, w Austrii odbyło się najważniejsze wydarzenie Jeep® Owners Group (J.O.G.) – wielki sukces, który przyciągnął rzeszę uczestników z całej Europy:  ponad 1200 osób i 600 samochodów, stanowiących dowód wyjątkowej więzi pomiędzy marką Jeep a jej Fanami.

Tegoroczna edycja Camp Jeep® była edycją rekordową. Ta niepowtarzalna impreza, która  co roku pozwala użytkownikom SUV-a z najbardziej utytułowanej gamy w historii, wyrazić swoją miłość do marki Jeep.

W tym roku uczestniczyli w niej Klienci i Fani z około 20 europejskich krajów: ponad 1200 osób, w tym całe rodziny z dziećmi oraz 600 załóg pochodzących z Włoch, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Belgii, Czech, Szwajcarii, Holandii, Polski, Węgier, Słowenii, Słowacji oraz Litwy i Rumunii.

Różne języki, ale wspólna fascynacja przygodą w iście jeepowym stylu. Światła reflektorów skierowane były na nowego Jeepa Wranglera, gwiazdę emocjonujących jazd testowych dla międzynarodowych dziennikarzy. Oprócz fanów kultowego Wranglera, w wydarzeniu licznie uczestniczyli też (wraz ze swoimi samochodami) właściciela Jeepa Renegade’a, Jeepa Compassa, Jeepa Cherokee i Jeepa Grand Cherokee. To właśnie ten ostatni model zapewnił ogromne emocje, dzięki wersji Trackhawk, najmocniejszemu i najszybszemu Jeepowi w historii, oferującemu moc 700 KM, osiąganą przez turbodoładowany silnik V8 6,2 litra.

Do jazd offroadowych została udostępniona ogromną przestrzeń, z trasami o różnych stopniach trudności, pozwalającymi przetestować legendarne możliwości 4×4 modeli Jeepa oraz własne umiejętności jazdy w terenie, przy wsparciu Jeep Academy. Duże zainteresowanie wzbudziły również strefy przeznaczone do odkrywania szeroko rozumianego świata Jeepa: oprócz Academy, zaoferowano strefy Muzeum z zabytkowymi samochodami, obszar tematyczny poświęcony konceptom z Ester Jeep Safari, strefę  markowych gadżetów i wyposażenia Mopar®. To właśnie w tej ostatniej eksponowane były dwie różne zindywidualizowane wersje Jeepa Wranglera Sahara: jedna prezentująca legendarne umiejętności off-roadowe kultowego Jeepa, a druga stworzona dla tych, którzy chcą się wyróżnić wyjątkowym stylem także w mieście.

Program obejmował również atrakcje na otwartym powietrzu, jak loty balonem, koncerty muzyki na żywo, gry i zabawy dla dzieci oraz atrakcje mające na celu wzmocnienie partnerstwa z Harley Davidson, kolejną legendarną marką, wzbudzającą pasję, autentyczność i wolność, emocje, które przywiodły do Austrii całe rzesze pasjonatów motocykli na ich wspaniałych maszynach.