- Fiat wprowadza na jesień nowego 500 Collezione. Edycja specjalna nawiązuje do tej pory roku wyjątkowymi połączeniami kolorów i materiałów.
- Z okazji premiery rynkowej, Fiat połączył swoje siły z odgrywającym od ponad pół wieku kluczową rolę na międzynarodowym rynku modowym, magazynem „L’Uomo Vogue”, tworząc nową reklamę telewizyjną.
- Dostępny w dwóch wersjach, cabrio i hatchback ze szklanym dachem w standardzie, nowy 500 Collezione, ma niepowtarzalny styl dzięki zachwycającym nowym kolorom nadwozia, jak dwukolorowy Brunello, atrakcyjnej tapicerce w prążki i „miedzianym” wykończeniem kół i chromowanemu znaczkowi z napisem „Collezione” na pokrywie bagażnika.
- Dzisiaj kultowy Fiat 500 to światowy model, gdyż osiem na dziesięć 500 sprzedawanych jest poza granicami Włoch.
- W swoim jedenastym roku istnienia, 500 ponownie pobija swój własny rekord, dzięki 142 000 egzemplarzy sprzedanych w Europie*, ustanawiając tym samym osiem najlepszych miesięcy w historii.
- Jest to lider w segmencie A w Europie i plasuje się wśród trzech najlepiej sprzedawanych w tym segmencie samochodów w 16 krajach.
- Od 1957 roku sprzedano ponad sześć milionów sztuk, a ponad dwa miliony w ostatnich dziesięciu latach.
Zawsze jest w zgodzie z trendami i nigdy nie wychodzi z mody. To wyjątkowość Fiata 500. Teraz, samochód ten pojawia się w nowej odsłonie, tak autentycznej i dopracowanej, jak zwykle.
Po wiosennej edycji specjalnej, zaprezentowanej na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie, nowy Fiat 500 Collezione, jesienna edycja specjalna, wprowadzany jest na światowe rynki.
Ponownie nowa edycja specjalna Fiata 500 jest wyrazem hołdu dla kultowego stylu, wzornictwa i niepowtarzalnego charakteru tego ponadczasowego symbolu włoskiej elegancji i kreatywności.
Wrażenie jesiennego ciepła jest efektem zestawienia kolorów, materiałów i detali, które przekonają każdego, kto chce wyróżnić się unikalną stylistyką, nowoczesnym wyglądem i bezkompromisowym stylem.
To nie pierwszy raz, kiedy Fiat 500 pojawia się w świecie mody. Jego design inspirował artystów i projektantów, którzy pokazali go w eleganckiej, niepowtarzalnej i sportowej odsłonie, tworząc zapadające w pamięć edycje specjalne i udowadniając, że ten uwielbiany, ekscytujący i ciągle zaskakujący samochód może łączyć dwa różne artystyczne światy. Powstało wiele edycji specjalnych, w tym 500 by Diesel, która była pierwszą z długiej listy i która została wprowadzona na rynek dokładnie dziesięć lat temu, 500C by Gucci z 2011 roku, 500 Riva z 2016 roku i 500-60esimo oraz Anniversario stworzone z okazji 60. urodzin kultowego Fiata. Poprzez te wersje, Fiat 500 zmienił tradycyjne zasady rynkowe, pokazując jak mały samochód może wyrazić siebie, „komunikując się wieloma językami”.
Dzisiaj nowy Fiat 500 Collezione zajmuje miejsce modelu zaprezentowanego wiosną. Nie inaczej niż najbardziej prestiżowe domy mody, 500 również prezentuje dwie kolekcje obowiązujące w tym sezonie.
Nowa paleta w uwodzicielsko pięknych odcieniach.
Dostępna w dwóch wersjach, hatchback ze szklanym dachem w standardzie lub cabrio z szarym miękkim dachem, nowy 500 Collezione występuje w wyjątkowych i oryginalnych kolorach, jak zachwycające zestawienie kolorystyczne Opera Burgundy (bordowy) i Carrara Grey (szary) nazywane „Brunello”, które przywołuje na myśl szykowną modę i kolory jesieni. Samochód jest również dostępny w jednokolorowej wersji Opera Burgundy (bordowy), Carrara Grey (szary), Vesuvio Black (czarny). W tej edycji specjalnej debiutuje również całkowicie nowy kolor Cortina Grey (szary). Linia nadwozia wzbogacona jest chromowanymi listwami na pokrywie silnika oraz paskiem okalającym nadwozie w kolorze miedzi, dobranym do wykończenia montowanych w standardzie 16-calowych felg aluminiowych. Wreszcie, elegancja samochodu przypieczętowana jest chromowanym znaczkiem z pisaną kursywą nazwą „Collezione”, stylowym akcentem na pokrywie bagażnika i stanowi kontynuację tego modelu w wiosennej wersji.
Styl, technologia i silniki.
Wnętrze również nawiązuje do świata mody poprzez czarne i bordowe przeszycia na fotelach, górną część z czarnej skóry ekologicznej i bordowe wyszywane logo 500. Na desce rozdzielczej wyróżniają się akcenty w kolorze miedzi dopasowane do koloru paska okalającego nadwozie. Eleganckie, czarne dywaniki mają bordowe wyszywane logo „Collezione”. Styl i elegancję modelu podkreśla także obudowa kluczyka w kolorze miedzi z logo „Collezione”.
Nowa edycja specjalna Fiata 500 łączy zachwycający wygląd z nowoczesną technologią, jak czujniki parkowania oraz czujniki deszczu i zmierzchu w standardzie, co stanowi odpowiedź na potrzeby Klientów poszukujących komfortu, praktyczności i bezpieczeństwa. Elementy wyposażenia zostały zaprojektowane tak, by codzienna jazda była łatwa i bardziej komfortowa.
Nowy Fiat 500 Collezione może opcjonalnie oferować wszystko, co najlepsze pod względem łączności i technologii: radio Uconnect 7″HD LIVE kompatybilne z Apple CarPlay i Android AutoTM, wbudowaną nawigację z mapami TomTom, największy w swojej kategorii 7″ wyświetlacz TFT i system Beats AudioTM zapewniający najwyższą czystość i wyrazistość dźwięku.
Do dyspozycji jest sprawdzony i niezawodny silnik 1.2 69 KM z nową emisją spalin Euro6D – Temp.
Android Auto, Google Play i Google Maps to zastrzeżone znaki towarowe Google LLC.
Apple CarPlay to zastrzeżony znak towarowy Apple Inc.
Zawsze modny.
Nowy 500 Collezione jest doskonałym przykładem najlepszej włoskiej tradycji, która do dzisiaj podbija świat swoją elegancją i ponadczasowym stylem. Fiat 500 zawsze był uznawany za „trendsettera”, który pozostając wierny samemu sobie, pojawiał się w różnych nowych, ale zawsze ekskluzywnych odsłonach. Jest to jedna z tajemnic jego wiecznej młodości i długotrwałego, ponad dziesięcioletniego sukcesu. Dzisiaj kultowy Fiat 500 to model światowy, co potwierdza fakt, że osiem na dziesięć samochodów jest sprzedawanych poza Włochami. Jest nadal liderem w segmencie A, obecnie w jedenastym roku obecności na rynku, potwierdzając po raz kolejny swoją dominację w Europie i znajdując się w pierwszej trójce w 16 krajach w pierwszych ośmiu miesiącach roku. Fiat 500 po raz kolejny pobił swój rekord, dzięki ponad 142 000 sprzedanych egzemplarzy w Europie*, co stanowi najlepsze osiem miesięcy w historii.
* łącznie Fiat 500 i Abarth 500