Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2018, stoisko Jeepa® zdobyło nagrodę „Najlepszej przestrzeni wystawowej”.
Szczególnie doceniona została bogata gama użytych materiałów, sugestywna animacja wizualna oraz doskonałe połączenie atmosfery dzikiej natury z najbardziej wyrafinowanymi miejskimi klimatami.
Stoisko Jeepa® zdobyło tytuł „Najlepszej przestrzeni wystawowej” na Salonie Samochodowym Genewa 2018, jednej z najsłynniejszych na świecie scen, na której marka spektakularnie zaprezentowała dwie samochodowe nowości dla regionu EMEA: nowego Jeepa® Wranglera, czwartą generację amerykańskiej ikony oraz nowego Jeepa Cherokee 2019, nową odsłonę SUV-a, który zapisał się na kartach historii swojej kategorii.
Odwiedzający mogli podziwiać stoisko Jeepa, które w porównaniu do wcześniejszych edycji zyskało odmienioną stylistykę i podwoiło swoją powierzchnię. To właśnie jego imponująca scenografia zdobyła uznanie jury Klubu Reklamy i Komunikacji w Genewie (CPG), które corocznie od 2004 roku po dwóch dniach odwiedzania pawilonów wystawowych i drobiazgowym ocenieniu według ustalonych wytycznych, przyznaje prestiżową „Creativity Award”.
Członkowie jury byli pod wrażeniem przede wszystkim mocnego efektu wizualnego stoiska, które podkreślało dwoistą naturę marki. Odwiedzających oczarowało przede wszystkim szerokie zastosowanie naturalnych materiałów, jak drewno oraz sugestywnymi obrazami wyświetlanymi na wielkich ekranach, obrazujących ducha przygody oraz możliwości off-roadowe samochodów Jeepa. „Dzika” sceneria doskonale łączyła się w całość z bardziej miejską częścią stoiska, wykonaną z kamienia i błyszczących czarnych powierzchni, gdzie swoje miejsce znajdują bardziej wyrafinowane i ekskluzywne modele marki. Obie strefy połączone zostały biegnącą przez środek szklaną drogą, podświetlaną lampami LED. Jeep nie zapomniał także o swoim pochodzeniu, o czym świadczy zaprezentowany niepokonany Willys-Overland MB z 1941 roku, powszechnie uznawany za pierwszy samochód, który dał początek legendzie amerykańskiej marki.
Należy także przypomnieć, że na nagrodzonej tytułem „Creativity Award 2018″ powierzchni wystawowej Jeepa pokazano inne, ważne nowości: od Grand Cherokee Trackhawka, najmocniejszego SUV-a marki w historii, poprzez nową serię specjalną Jeepa Compassa „Night Eagle” aż do ostatnich nowości gamy Renegade’a i Grand Cherokee oraz czterech egzemplarzy Jeepa wyposażonych w akcesoria Mopar®, w tym nowego, pięciodrzwiowego Wranglera Sahara w wyjątkowo zindywidualizowanym charakterze zwiększającym jego terenowe osiągi.
Zobacz podobne artykuły
![Prestiżowa nagroda Key Award 2018 dla krótkometrażowego filmu reklamującego nowego SUV-a Fiat 500X](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2018/11/181120_FIat_500X_01_slider.jpg)
Prestiżowa nagroda Key Award 2018 dla krótkometrażowego filmu reklamującego nowego SUV-a Fiat 500X
Sprawdź szczegóły![Alfa Romeo Stelvio „Nowością Roku 2018”](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2018/02/180206_Alfa_Romeo_Stelvio_Novita_Anno_2018_slider.jpg)
Alfa Romeo Stelvio „Nowością Roku 2018”
Sprawdź szczegóły![Marki Jeep®, Mopar i Ram na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Ameryce Północnej 2019.](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2019/01/190114_Jeep_slider.jpg)
Marki Jeep®, Mopar i Ram na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Ameryce Północnej 2019.
Sprawdź szczegóły![Abarth świętuje 70 lat historii i przedstawia na Salonie Samochodowym Genewa 2019 nowe modele 595 esseesse i 124 Rally Tribute.](https://pol-car.pl/wp-content/uploads/2019/04/Abarth_595_esseesse_1.jpg)